Συχνές ερωτήσεις

Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω απορίες;
Αν έχετε απορίες ή ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας Δευτέρα- Παρασκευή 09:00- 14:30 και απο 17"00-21"00,Σαββατο 09"00-15"00 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τι κάνω σε περίπτωση που έχω πρόβλημα με κάποιο προϊόν;
Όλα τα προϊόντα μας περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Αν ωστόσο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλώ επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Πως μπορώ να επιστρέψω ή αλλαξω ένα προϊόν;
Αν κάποιο από τα προιόντα μας είναι ελλατωματικό μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν μέσα σε 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Το είδος θα πρέπει να είναι αχρησιμοποιήτο, στην αρχική του κατάσταση και χωρίς σημάδια φθοράς. Παρακαλώ επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για περισσότερες πληροφορίες.

Έλαβα την παραγγελία αλλά μου έχει σταλεί λάθος είδος.
Αν συμβεί αυτό παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για την επίλυση του θέματος.